fredag den 17. august 2012

Information

♫▼ The United States of America


Dette er mit første indlæg på denne nye blog. Jeg vil gerne starte med at fortælle lidt informationer omkring mit ophold i USA, så i kan forstå, hvordan det hele kommer til at foregå og, hvorledes. 

Jeg rejser med en organistion, som hedder Explorius. Derunder rejser jeg med underorganistionen, som hedder ICES. Jeg har været skrevet op i 1 1/2 årstid og været igennem en masse processer. 
Jeg startede med selv, at udfylde et skema på nettet, hvor der skulle skrives alt det generelle omkring mig. Jeg skrev også selv et brev, som min kommende host-family skal vælge mig ud fra. Mine forældre skrev også et omkring mig og, hvordan jeg var. Bagefter skulle jeg til en test, som skulle vise at jeg godt kunne klare mig ''over-there'', så skulle jeg godkendes af de amerikanske organistioner og jeg har godt nok også fået mange vacciner og så til sidst skulle jeg have et visum. Jeg er egentlig klar til at tage afsted, bortset fra at jeg stadigvæk mangler en værtsfamilie og en afrejsesdato. Den sidste afrejsesdato er den 09/09/12 så der er stadigvæk tid. Jeg håber at dette indlæg hjalp en lille smule til at forstå hvordan alle disse ting foregår. Jeg ser frem til 10 mest fantastiske og mest opfyldelsesrige måneder i mit liv. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar