mandag den 20. august 2012

Vente tid;

Hey! Tiden går med at slikke sol, spise mad, se tv, være på computeren, tage hjem til Tobias, sove og normale sommerferie-ting, som jo for de fleste er ved at være et overstået kapitel. - Men noget skal jeg jo få tiden til at gå med. Igår skrev Explorius, som er den organisation, som jeg rejser med, rundt til alle os, som mangler familie, at det er normalt og at familierne jo ikke får penge for det at have os boende i 10 måneder, så det er et valg man virkelig skal tænke over på grund af den økonomiske krise, så jeg venter bare videre og videre. 
Jeg glæder mig så meget! En anden ting er, at hvis jeg først rejser til September, så er jeg der i 9 måneder i stedet for 10, hvilket en større del vil synes godt om, inklusiv mig selv. Forsat god dag søde læsere og familie, som følger min blog!
XOXO VICTORIA


!Idag er der kun 19 dage til den sidste afrejsesdato! 

Dette billede symboliserer min kedsomhed.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar