søndag den 21. oktober 2012


Hej alle sammen!

Jeg ville bare lige dele med jer, at jeg her for tiden har rigtig meget hjemve! Jeg føler, at jeg har haft en virkelig hård start! Først venter jeg et halvt år på overhovedet at få at vide hvor jeg skal hen, og når jeg så endelig kommer frem, fungerer det bare ikke :-(

Jeg savner min familie ubeskrivelig meget! Jeg vidste godt, at det ville blive hårdt at være væk, men man forstår ikke hvor hårdt det er før man rent faktisk er rejst. Hjemveen irriterer mig rigtig meget, og jeg går rent faktisk og tæller ned til at jeg skal hjem. Lidt under 8 måneder igen... Jeg ved godt, at det nok skal blive bedre, men lige nu er det bare rigtig svært at tro på.

Jeg tror, at hovedårsagen til min hjemve er, at jeg ikke føler mig 100% tilpas hos min værtsfamilie. De er virkelig søde og kærlige mennesker. Jeg får det bare rigtig dårligt over at have det sådan, for de er jo virkelig søde og kærlige mennesker og de har gjort så meget for at jeg skal have det godt, alligevel er jeg bare ikke glad :-(

Jeg har selvfølgelig mine dage hvor det går bedre, men kommer altid tilbage til at have det sådan her. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre ved det.

Jeg har selvfølgelig ikke tænkt mig at give op endnu. Ligenu er det er slet ikke en mulighed. Min familie og jeg har puttet så meget tid, penge og arbejde i det her og jeg har drømt om det så længe, så jeg giver ikke op. Jeg ved at det nok skal blive bedre og der er stadig så mange oplevelse forude. Det hele skal nok lykkes selvom det er hårdt.

xoxo vic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar