lørdag den 29. december 2012

Mor & Far;

At have en familie er én ting. At have bedste venner er en anden ting. At have ens forældre, som bedste venner er en helt trejde ting. 

Jeg har aldrig i mit elsket nogle så højt som jeg elsker dem. De betyder alting for mig.
Ligesiden den dag, hvor jeg blev født, er der blevet taget godt af mig. Jeg har fået mad og drikke hver evige eneste dag. Jeg har haft noget at sovet på. Der er mange børn i verdenen, som dør af sult og som ikke har noget hus. Jeg har ligesiden dag ét fået kærlighed!
Der er mange børn i verdenen som ingen forældre har. Det gør mig virkelig trist. At bare være væk fra mine forældre er virkelig noget af det værste. Det er så svært. Tårerne kan begynde at trille ned af kinderne bare ved tanken om, hvor langt væk jeg er væk fra dem. Jeg tænker tit på dem.
 Jeg glæder mig mere end noget andet til at se dem igen. 

At være respektfuld og taknemlig er noget jeg har lært. Jeg har lært at sætte pris på de ting i livet, som virkelig betyder noget. De ting, som har en mening. Mine forældre. Jeg har lært at sætte pris på mine forældre. Dette ophold har virkelig åbnet mine øjne op. Jeg har aldrig lagt mærke til, hvor meget mine forældre gør for mig. Hvor meget de virkelig udsætter sig selv for. Og i det hele taget hvor højt de elsker mig.

 Jeg kunne ikke ønske mig bedre forældre. De er de bedste i verdenen. Ingen i verdenen ville nogensinde kunne erstatte dem. Jeg elsker jer højere end noget andet i verdenen. Jeg vil altid gøre alting for dem. Jeg vil altid gøre dem stolte og til hver en tid være her for dem. 

Tak Gud!!!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar