torsdag den 9. maj 2013

Prom 

Hej bloggen! Mange gange undskyld at jeg ikke har fået blogget så meget det sidste stykke tid. Efter jeg er kommet hjem fra Hawaii er tiden simpelhent bare gået såå stærkt! Jeg har så mange ting at fortælle jer om, og der vil nok snart komme en video-blog! 

Sidste lørdag var jeg til prom! Jeg har aldrig oplevet noget ligende! Det var helt ligesom på film, og det er en oplevelse jeg aldrig nogensinde vil glemme! Jeg fulgtes med 4 af mine rigtige gode veninder. De havde alle sammen deres kæreste med som date! Jeg havde valgt ikke at havde en date ( Jeg savnede min kæreste, Tobias den aften ). Prom blev afholdt i en zoo! Vi tog alle sammen en limousine derud! Da vi kom derhen var der mad, musik og masser af dans! 

''Piger i store prinsesse-kjoler! Drengene i fint jakkesæt! Blomster fra den ene date til den anden date! Dans og musik indtil midnat!''

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar